Panik

Trodde det skulle hjälpa och få ha lov i 1 vecka, men neeeeeej det vart inte bättre utan nästan sämre .. Vart sjuk direkt efter och missade en MASSA i skolan och på dansen så nu måste jag tokstressa + att jag knappt har haft någon tid/inspiration till mitt solo som ska vara klart NÄSTA VECKA! Sen så har vi ju även prov på onsdag (matte) och 2 stycken på torsdag, nationellt i eng på morgonen och på europas karta på eftermiddagen ... Jippie fucking yay!  Är även på dåligt humör och har bara lust att skrika åt alla som jävlas med mig speciellt en person som verkar tro att den är så himla mycket bättre än mig och har såååååååååååååååååå himla mycket att göra! Jag vill bara skrika "Fine, om du nu tror att du har såååå himla mycket att göra så kan vi väl byta liv jag slår vad om att du inte skulle klara av 1 vecka i mina skor!" GAAH!! Kommer fan drabbas av ett nervöst sammanbrott snart, en bra nyhet är iaf att vi SKA gå igenom den där konstiga delen i våran jazz dans som jag inte var med och lärde mig (usch vad konstig den meningen vart) eftersom att jag var sjuk ... som fan. Ska aldrig mer skippa jazzen, man har skit svårt att komma ikapp ju :/ Jo det är faktiskt så, för jag går i en grupp där man tränas för att klara av lektionerna på t.ex. balettakademin eller danshögskolan (skryt skryt skryt) så det är inte som på nybörjarnivån att man går igenom dansen 5 ggr tills alla kan den både fram och baklänges.


Förresten så har jag märkt vilken otroligt dålig lärare vi har i balett/pilates i skolan. Jag har alltid gjort mitt bästa på lektionerna, men nu när jag fick reda på att jag bara hade fått VG i dom två ämnena så tänkte jag att jag skulle testa om hon märkte att jag vart "dålig". Till min stora förvåning så märkte hon INGENTING, helt otroligt. Jag tycker iaf inte att jag är dålig på balett, så man måste väl ändå märka av om någon som har hållt på med något i ett antal år (och ingen annan i klassen har det) och sen plötsligt bara lägger av, liksom går från en 10:a till en 4:a ..

Klagoblogg, det är just vad det här är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0