Nya tider = Mer tid!

Våren är äntligen, äntligen, äntligen, ÄNTLIGEN här! Så som vi alla har väntat och nu när den äntligen är här så får ingen jäkel klaga över att det är för varmt eller nåt sånt :D Flytta till Nordpolen isf :@
Aja, det jag ville ha sagt var att nu framöver så har jag inte så mycket att göra (kommer säkert få 1 miljon prov sen :/ ) så har jag mycket mera tid över till annat, så det är fritt fram för nästan vemsomhelst att skriva och säga "kom hit annars så stoppar jag en höna i din mun". Har mest tid Fre-Sön, för under vardagarna så har jag dans på kvällarna så då har jag inte så mycket tid att ses. Usch, jag får det och låta som om jag är värsta poppis och som att alla vill träffa mig hela tiden, men så är det inte. Jag är inte ett dugg poppis och har ingenting att göra på min fritid haha så boka upp mig nu för bubblan! :D

Btw, det här är true Bolandgymnasiet-spirit



Jag sköljde med fluor imorse med, stolt!

Kommentarer
Postat av: Therese

Haha,tänk om framtida arbetsgivare får se det här! haha :P

2008-04-21 @ 16:38:22
Postat av: Sofie

haha, oyeaah

2008-04-21 @ 17:04:51
URL: http://backinthegamee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0