Kul?

Var på audtition till drömsommarjobbet i Lördags. Vi var bara 8 där så det var vi som ska vara med. Det har dock blivit lite ändrade planer så det kommer inte se ut som det har gjort innan, vi kommer t.ex. inte få uppträda i en vecka utan bara visa upp det vi har jobbat med en gång eller nåt sånt. Sen så har hela allt förkortats ner med 2 veckor så hela allting är bara 2 veckor. Vi ska spendera 4 dagar i Tobo och typ 5 på Gottsunda Dans och Teater där vi ska ha "workshops" för Paul Adam och Karin Junaeus (tror iaf dom menade den Karin). Känns såklart väldigt tråkigt att det skulle bli så och att vi typ mest kommer dansa street och sånt, för jag känner mig inge bekväm alls när jag dansar den stilen och nästan alla som ska vara med dansade typ jazz eller modernt, så det var kanske inte direkt den bästa stilen för oss, men ingen annan hade väl tid då antar jag väl. Hoppas det blir bättre nästa år och att jag får söka då med, för jag vill ha ett "riktigt" drömsommarjobb och inget danskollo på mindre än 2 veckor. Fast det är ju bättre än ingenting så jag ska inte klaga :) Tjejerna som var där verkade iaf jätte trevliga så jag tror att vi kommer ha det jätte kul tillsammans :)

Var med Jonathan i helgen, kändes som om vi inte hade setts på evigheter :/ Så det var kul att få träffa honom igen ;) Och idag så smet kissen in när min mamma kom hem så hon ligger i min säng nu och sover ... tror jag iaf :P

Är jätte fint väder ute, men jag orkar inte gå ut. Jag är så lat haha.

Ska även ha tema vecka denna vecka, så vi har ingen vanliga lektioner under hela den här veckan, yay :D Fast det känns inte lika roligt som jag trodde att det skulle bli, men vem vet det kanske blir jätte roligt?

Förresten så är jag på jakt efter en massa grejer man kan göra i sommar, för dom 2 senaste sommrarna har jag haft rätt så tråkigt och mest suttit hemma o så. Så det här året vill jag göra en massa! Aja, om någon vet något roligt man kan göra så kontakta mig :P
Skulle vara kul och åka utomlands, men det har vi nog inte råd med + att det känns lite dumt att åka utomlands på sommaren, man ska ju åka på vintern :P

Aja ska nog iväg och peta lite på kissen, hon ser så gosig ut :D

Kommentarer
Postat av: mira

Karin är jättebra lärare, du kommer få superkul med henne =)vill höra allt imorgon!
i sommar är du bjuden på pooolparty hos mig ^^ så din sommar är räddad ;D

2008-04-20 @ 16:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0