Drömsommarjobbet

Fick ett brev från dom som håller Drömsommarjobbet i år och där stod det att bara 10 stycken personer hade sökt det här året (säkert p.ga. att man inte får betalt i år) så jag antar att jag är "med" haha.

Hade som sagt matteprov idag, jag gjorde nästan alla uppgifter, men det kändes inte som om det gick nå bra :/ Jag hoppas verkligen att det gick bra för jag vill inte behöva göra ett omprov till :/

Aja, imorgon så har vi nationellt prov i Eng och prov på Europa kartan, känner mig hyfsat säker på båda :) Ska nog stjäla Miras Europa karta imorgon och plugga på lite innan lektionen ;) Hehe.

Usch var inne i en jätte skabbig affär igår där dom sålde frallor med ost och skinka för halva priset, toppen tänkte jag eftersom att jag var mucho mucho fattig och mucho hungrig, men när jag väl kommer fram till kassan så säger killen "du vet väl att den här har gått ut?". Snusk, fattar inte att folk kan sälja sånt :S Tänk om han inte hade sagt nåt, jag menar ... Det är väl inte särskilt ofta man kollar datum på grejer ... Jag brukar bara kolla på mjölkpaket och bröd, inte färdig mat/frallor och sånt ... Jag hade kunnat bli magsjuk och missat ännu mera skola och dans. From nu så tänker jag inte handla där nå mer utan handla på typ Coop eller nåt, för där har dom väl ändå hyfsat "fräsch" mat? + Att Coop ligger precis bredvid dansstudion i Ekeby hehe.

Har börjat få lite sömnproblem igen ... Tar typ 1 timme för mig att somna, även fast jag är jätte trött :/ Jobbigt, eftersom att jag ändå går och lägger mig rätt så sent och går upp rätt så tidigt (inte alla dagar, men ibland iaf). Får hoppas att det inte blir som det var förut, att jag inte sov under hela natten och sen bara kunde sova typ 1-2 timmar innan jag var tvungen att gå upp oO

Hoppas det blir fint väder imorgon, var iaf jätte fint väder idag :) Sånt blir man iaf lite gladare av ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0