Dator

Som jag säkert har nämnt (eller inte, skitsamma) så har min dator varit jätte konstig, den stänger av sig själv och startar om varje gång man sätter på den och den kommer till startmenyn. BUT! På typ lördag så kommer brorsan hit, så ska han ta med sig datorn till Gävle och så ska nån polare få fixa den och medan han har min dator så ska jag få låna hans lap top! :D Whoop, whoop, nu är jag glad :D

Tror jag ska ... nej ska inte göra nåt, bara ta det lugnt tills jag måste gå ... är typ18 min kvar :P Hoppas vi ska göra nåt roligt på baletten idag. Gillar inte och ha dans på söndagar/måndagar/fredagar är EXTREMT lat under dom här dagarna :O Lördagar är inte heller nån höjdare, men det funkar :P Får hoppas att jag kan ha baletten på typ en onsdag nästa termin, för balett är inte direkt världens roligaste dans (enligt mig) så när man känner sig slapp och inte orkar med nåt så är inte direkt balett det första man vill gå på :P Fast det kanske blir roligare nästa år eftersom att jag ska (tror jag) börja i en svårare grupp :) Går i fortsättningsgruppen nu, så det blir mellan gruppen nästa termin :P

Orkar inte skriva nu längre ... Jag är SÅ lat ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0