Vad tänker ni med ?!

Fy faen (vet att det inte stavas så men inlägget kanske inte publiceras om jag skriver det korrekta ordet) vad jag är trött på folk som missbrukar sina musikmobiler.
Som t.ex idag så satt jag på bussen hem och lyssnade på musik i mobilen (använde hörlurarna) och plötsligt så hör jag jätte hög musik.. inte från mina hörlurar utan från nån annan på bussen så jag tänker att det kanske ringer, men det fortsätter och låta ett tag så tillslut så vänder jag mig om och då så ser jag att det är en kille som sitter med mobilen i handen och med musiken på typ högsta volym eller nåt. Fy faen vad irriterande.. Fattar inte såna människor att folk som sitter på bussen för det mesta är påväg hem från t.ex jobbet,skolan eller nåt annat och kanske bara vill ta det lugnt på bussen efter en jobbig dag och inte sitta och lyssna på någon annans musik?! Om man nu "måste" lyssna på sin musik utan hörlurar så kan man väl ha på musiken rätt så lågt och inte på högsta volym så att alla andra som vill ta det lugnt eller kanske lyssna på sin egen musik i hörlurar slipper lyssna på den andra personens musik.
I min förra skola så var det också så att folk var helt respektlösa och kunde gå runt i korridorerna med sin musik på jätte högt och så ställde dom sig bredvid nån stackare som satt och pluggade (ibland så var man tvungen och sitta i korridoren och plugga för att biblioteket var stängt) eller så kunde dom också komma in på biblioteket och spela sin musik jätte högt. Alltså... fattar inte ni att det är irriterande?!

Så för att sammanfatta allt:
Ni som har musikmobiler och missbrukar dem genom att spela er musik på högsta volym (utan hörlurar) på allmänna platser SLUTA GÖRA DET! Ni kan sitta hemma och spela er musik, hela världen behöver inte få veta att ni älskar t.ex Timbalands senaste låt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

uhm, surtant? ;P

2007-09-15 @ 20:23:47
Postat av: Anonym

vaddå, jag kan hålla med om att d e jobbigt. folk får väl tänka efter

2007-09-15 @ 22:13:37
Postat av: Alexander

Dessutom låter dom förjävligt, oavsett vad det är för musik som spelas. Så sjukt dåliga högtalare ju. Mobiler ska ringa, eller vara bra kameror, men de funkar inte som högtalare. :P Absolut ingen bas och så vidare...

2007-09-16 @ 14:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0