Torrboll

Japp det är vad jag är, men vad ska man göra åt det ? xP

I helgen så var jag med Sophia. Vi bakade en super god snickerskaka (onyttigt som bara den ajajaj) och så kolla vi på film,satt vid datorn,sjöng lite singstar och sov (gjorde säkert nåt mer). :) Så med andra ord så var det en super skön helg.

I Tisdags så hade vi teori på gympan (skönt!), så fick vi också som .. hmm .. papper som man skulle fylla i varje gång man träna på gymmet där. Eller ja man skulle fylla i det om man ville träna i gymmet och det vill jag såklart hehe. Fast är lite orolig för att det kanske blir lite för mycket träning .. Har ju dans 3ggr + 1 pilates pass + 1 idrottslektion bara i skolan sen så dansar jag mån,tis,ons på fritiden, så det blir ju rätt så mycket. Fast det kommer nog gå bra :).

Uff, har NO läxa till imorgon och SO läxa till på Fredag.. och såklart så har jag skjutit upp det så jag måste sitta och göra dom nu haha så typiskt mig och göra allt (nästan) i sista minuten.


image17 Våran snickerskaka.. I know you want some ;)

Kommentarer
Postat av: Sophia

Haha typiskt dej at skjuta upp allt..:P
Men träna för mycket är inte bra Sofifi. Tänk på det.
Men det klart dom vill ha vår kaka ;) alla vill ha det vi bakat xD

2007-09-19 @ 22:45:19
URL: http://sophiahjartajonas.blogg.se
Postat av: Sophia

Det klart vi är ;) Till och med efter en snickerskaka :D

2007-09-21 @ 11:00:29
URL: http://sophiahjartajonas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0