Nytt inlägg

Har varit med Sophia varenda dag sen i Torsdags .. Ni undrar nog säkert om jag har tröttnat på henne men det har jag inte hehe

I Torsdags så gick vi på bio och såg "På smällen", den var jätte bra :)
I Fredags så åkte vi ner på stan sen så åkte vi hem till mig .. om jag inte minns fel
I Lördags så åkte vi ner på stan igen haha sen så åkte vi hem till mig och sen så åkte vi iväg till en Chilensk fest (det var Chiles nationaldag i Lördags) fast vi tyckte inte den såg nå kul ut och vi hade ingen lust och betala 50 kr i var för och gå in på en tråkig fest .. Så vi åkte hem igen och käkade mackor.
Och idag så fotade vi en massa ute :)


Skola imorgon .. och massor av läxor .. usch hatar läxor .. men men .. man måste ju göra dom ..

Har varit på konstigt humör på sistone .. Så har inte riktigt haft lust och göra nåt speciellt ... Får hoppas att jag blir lite gladare nu när jag får dansa en massa och träffa kompisarna i skolan ...

Kanske kommer på nåt mer och skriva ikväll eller någon annan dag ..

Ha en bra vecka

  En av bilderna vi tog idag .. Vart nöjd med den

image22 Jag och Sophia, tycker bilden vart söt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0