Ny mobil

Moahaha! Äntligen, efter 3 år med samma mobil (som jag älskar väldigt mycket och ska ha kvar) så har jag fått en ny xD En Sony Ericsson K810i ;)

Gaah! Vill knappa en massa på den men måste ladda den i 24 timmar enligt min bror och Jåwnis så att den kan funka riktigt bra xP Aja får väl göra det .. sen efter det så kan jag ju använda den hur mycket som helst hehe.

I förrigår så var jag och mamma och bytte en tröja som hon hade köpt åt mig (bild kommer där nere).
Och igår så kom min bror hit .. för han skulle följa med mig till ett ställe idag .. Var trevligt att han kunde komma hit :)

Verkar som om vi ska skaffa en ny dator till jul .. haha känner mig så bortskämd haha. Har fått så mycket dyra tekniska saker under de senaste 3 åren, hoppas vi inte går i konkurs AHH! Fast kommer nog gå bra hehe

Var ju på jazzen igår och där var det typ 40 pers så våran lärare frågade om några ville börja i nybörjar, mellan eller den andra fortsättnings gruppen. Jag som har dansat på Uppsala Dansakademin i 3 år tänkte att jag kunde testa på mellan, så nästa vecka ska jag testa och dansa på mellan nivån.. får se om det går bra :) Wish me luck!

Imorgon är det kulturnatt(en) här i Uppsala .. ska nog inte gå för har ingen och gå med haha

Har inget mer och skriva just nu, men kanske kommer på nåt senare. Ha det bra så länge byebye

image4

Kommentarer
Postat av: ' CAROLIN

yes! i know, jag hade också blå som liten :p

2007-09-07 @ 21:10:14
URL: http://leosmamma.blogg.se
Postat av: Schenke

Tjenare lilla mumsbit ;)
sjysst mobil du skaffat nu då :)
grym tröja också våta puzzzar du vet vem ;)

2007-09-08 @ 15:35:07
Postat av: Angelica

Fin telefon, jag har också just köpt en ny :)

2007-09-09 @ 16:44:18
URL: http://aljung.blogg.se
Postat av: Sophia

Den e asläcker ju :)
Puss <3

2007-09-10 @ 09:53:56
URL: http://sophiahjartajonas.blogg.se
Postat av: Carro

mendu ska absolut inte ladda mer än va de står i instruktinerna lr tills den indikerar fulladdad då kan du spränga batteriet och förkorta livslängden

2007-09-23 @ 17:45:10
URL: http://metrobloggen.se/juni

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0