Jahopp..

Är väl dags och skriva ett nytt inlägg annars så blir man stämplad som en torrboll ;) Haha skoja det blir man nog inte, fast jag vill  uppdatera min blogg så ofta som möjligt :)

I Lördags så var jag med H. Han fick tvätta här i våran tvättstuga så vi gjorde det sen så åkte vi och käka och satt här hemma och tog det lugnt för att senare fortsätta med tvätten och åka och köpa kassar. Haha jäkla knasboll sa åt kassörskan att han tog 4 kassar fast han tog typ 10 stycken haha aja är man vimsig så är man ;)
Var jätte mycket folk nere på stan.. fast inte så konstigt med tanke på att det var kulturnatt. Mycket polisbilar också.

Idag så har jag bara suttit hemma och tagit det lugnt och imorgon så är det skola igen.. ska bli kul och få dansa modernt på morgonen :) Älskar dansen vi dansar där och låten ..  Sen så på kvällen så har jag balett :) Och sen så efter det så blir det väl och åka hem och kollapsa på sängen eller nåt haha nån som vill bädda ner mig ? :P

På tal om och bädda ner är så j*vla kallt här .. är det varenda j*vla år haha fattar inte varför dom inte kan ta och fixa det .. jag menar det är ju sjukt att man ska behöva sova med 2 par strumpor,mjukisbyxor,en t-shirt, en tjocktröja och TVÅ tjocka täcken! Okej, är inte så just nu men var så förra året när det var vinter(fast däremot så sover jag redan med två täcken.. BLÄ). Sjukt va ? Så man kan ju inte direkt påstå att vi här på "L.vägen" är nå miljöbovar haha.

Hmm.. vad mer kan man skriva? Typ att jag är uttråkad eller nåt haha :P

Kanske kommer på nåt som jag kan skriva om senare eller imorgon :) Tills dess.. Good night ha det så bra xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0