Hjälp?

Någon som kan hjälpa mig att stå på mig,inte bli så ledsen när folk sviker mig och att inte bry mig när folk försöker ge mig skuldkänslor ? Har enorma problem med dom 3 sakerna .. :( Ja just det en sak till .. någon som kan hjälpa mig och prata om intressanta grejer framför folk? Tycker det verkar som om folk tycker jag är ointressant .. Är oftast i början folk frågar mig saker och vill veta mer om mig men sen när dom har börjat lära känna mig lite så slutar du prata med mig eller typ klämmer fram ett falskt skratt så fort jag försöker vara rolig ... Och nej det är inte nåt jag bara hittar på det är ju faktiskt så... Så om det finns nån som kan hjälpa mig med det så skulle det vara jätte bra :) (Fick precis höra att jag också är taskig.. nån som kan hjälpa mig och bli snäll?)

Hoppas alla andra får en bättre dag än mig :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

stackars dej =(. men att ge folk ärliga komplimanger e aldrig fel, d uppskattas.

2007-09-15 @ 22:12:25
Postat av: Anonym

du kanske inte visar dom ditt rätta och ärliga jag? har aldrig träffat dej, men av din blogg kan man tro att du är d i alla fall =)=)

2007-09-15 @ 22:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0