Hej igen

Marcus ville läsa om min dag så jag ska ta och skriva lite om hur min dag har varit.

Hade ställt klockan på 6.20 (måste upp tidigt nu när jag tar bussen till skolan) men låg och snoozade tills typ .. 6.45, which means that jag bara hade 30 min på mig att göra mig klar xP
Aja jag gick upp och .. hmm .. ja vad gjorde jag? Hmm .. tror jag gick och åt frukost och klädde på mig.. gick rätt så snabbt.
Sen så runt 07.15 så började jag gå mot bussen var ISKALLT ute .. imorgon så ska jag nog ta på mig mössa och vantar (just det, måste hitta ett par vantar) ! Aja kom fram till busshållplatsen typ 7.20 (min buss skulle gå 7.30) men jag hade tur bussen kom på en gång så jag var inte tvungen och stå där och vänta på den.
Aja satt på den där bussen i typ 50 min och gick sen av vid Bolandsskolan (det är där jag går) och började gå mot dansen (jepps jag pluggar dans) för och hämta mina NK böcker.
Var som vanligt låst men som tur var så var en annan dansare där som öppnade åt mig.. aja hämtade böckerna och gick mot salen .. satt där utanför med Sofie och Kumiko (Kumiko är en utbytesstsudent från Japan som också pluggar dans) sen så fick vi gå in och börja labba.. Gick bra, men var inte sådär jätte kul.
Sen så gick vi till dansen igen och bytte om för och ha balett. Haha INTE för och skryta men kändes rätt så lätt .. fast kan nog bero på att man har dansat i ca 2 år och vi kör på nybörjarnivå nu i början .. Fast var ändå kul. Förresten så var det första gången jag dansade med teknikskor (till baletten) kändes rätt så konstigt men kommer nog vänja mig rätt så snabbt. Aja vi skippar lunchen och matten det var bara gott och tråk xP Haha
Fast sen när vi slutade så skulle jag och Mira hämta våra väskor och lämna våra mattaböcker .. MEN såklart så var det låst där vid dansen så vi fick gå till expeditionen och på vägen upp dit så ramla jag i trappan haha aja jag överlevde iaf ;) oh well vi vart iaf insläppta och jag vart 30 min sen till mitt möte med mamma och "P".
Sen så gick vi och bytte en tröja som min mamma hade köpt åt mig och så träffade vi på Avin,hennes mamma och hennes bror och Lena xP Usch vilket långt och tråkigt inlägg .. Haha jag tror inte nån kommer orka läsa det där xP

Miras ben och lite äckliga fimpar o skit och så jag .. ja är man road så är man ;)

Kommentarer
Postat av: Jonis

Meh.. här uppe är det fortfarande varmt ute ju, ca 8 grader på mornarna.
Är det lättare eller svårare att dansa i sånadära skoöverdrag som ni kallar teknikskor? :o
Men nee Sofia, du ska inte snubbla i trappor, det är inte bra! Fyyy fi fi ;)
Johoo jag läste det

2007-09-05 @ 22:26:36
Postat av: Sooz

Ska kolla hur många grader det är här nu .. det är 12 grader just nu oO Rätt så varmt men ändå rätt så kallt xP Njae .. tycker väl inte det är så svårt men det är väldigt svårt och få foten att se utsträckt ut i dom där jäkla skorna xP Så jag får kramp nästan varje gång jag sträcker foten haha xP Haha meh! Jag var trött och orkade inte lyfta på benen så jag ramlade xD Woohooo vad glad jag blir nu när du läste det xD

2007-09-06 @ 07:05:47
Postat av: Ämma

jag läste :D stackars trappramlare <3 KÅRV på dig ^^

2007-09-06 @ 19:59:02
Postat av: Sooz

Haha tack för att du läste ;) Det värmer i mitt lilla iskalla kårv hjärta xD Haha!

2007-09-06 @ 22:26:40
Postat av: Mira

haha jobbig blå plupp... =D

2007-09-09 @ 18:44:41
URL: http://november.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0