Trött

Förlåt att jag inte har bloggat på länge ... :/ Den här veckan har varit så jobbig .. Har haft grymt mycket att göra + att jag har varit ovanligt trött .. Konstigt.

Är trött nu med och funderar på att antingen ta en tupplur eller ta ett bad och läsa lite ur boken som ska vara utläst tills imorgon, tror jag ska ta ett bad faktiskt.

Sophia följde med mig och köpa 2 dvd:er ifrån vårföreställningen i våras, de var rätt så dyra men det är det värt. Hehe förlåt Sopi att jag släpade ner dig på stan, men jag var också grymt trött och fick typ skavsår under fötterna.. Usch, usch.

Vad skönt att man är ledig hela nästa vecka, behöver verkligen ta det lite lugnt nu.
På måndag så ska jag och några andra från dansen gå och se "Våroffer". De som är med i föreställningen var på Boland och visade upp lite ur dansen, dom var jätte duktiga och jag ser fram emot att se hela föreställningen på måndag, men får se om jag går 13 eller senare på kvällen.
Sen så pratade jag och Mira om att gå på bio och se hairspray, vi kanske även frågar Kumiko om hon vill följa med.
Sen så ska jag även sitta och vänta på att Sophia ska ringa mig så att vi kan hitta på nånting med Jonas (Sophia's kille) och John (Jonas kompis), får se vad det blir hehe.
I helgen så får jag se vad jag gör, hade kanske tänkt göra en sak, men får se om det blir så.

Vart ett väldigt tråkigt inlägg, men det är för att jag är så himla trött ... Ska nog iväg och bada nu. Kanske skriver ett till inlägg ikväll, ett lite roligare isf hehe.

Ja just det skolkatalogen kom idag, var jätte kul att se nästan alla sina vänner i den + folk man inte hade sett på väldigt länge/chattat med.

Jaaa! Jag ska iväg nu haha ha en bra kväll byebye sötisar.

Kommentarer
Postat av: Juntao

Så du hittade mig oxå i den? ;P (katalogen)

2007-10-29 @ 11:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0