Tråkisar

Var jätte trött igår och somnade till Dr.Phil runt 20, men vaknade igen vid 21 fast då kunde jag inte somna om så jag satte mig vid datorn tills ungefär 00-01.
Sen så la jag mig i sängen och kollade lite på tv, gick en film på fyran som jag kollade på, den slutade runt 02 så det vara runt den tiden jag somnade. Vaknade runt 10.20 imorse och kände mig utvilade, men även sjuk som bara den. Var jätte täppt i näsan,hade ont i ena sidan av bröstkorgen och hostade en massa, men det har gått över nu och jag mår bättre. Tråkigt att det är så grått och trist väder ute bara, men det är ju såhär det Svenska vädret fungerar.

Även jätte skönt att det äntligen är lov. Har verkligen längtat och snart så är det jullov hehe får se vad som händer till julen. Jag och min bror funderade på om vi kanske skulle ta och bjuda hit våran moster och kusiner, för vi har inte träffat dem på ungefär 4 år eftersom att mamma och min moster är/har varit osams och nu så när man blir äldre så känns det viktigare att behålla kontakten med den släkten man har här i Sverige. Den resterande delen av min släkt (som jag känner till) bor i Chile och i Frankrike, så vi kan ju inte ses så ofta. Oh well, nog om min släkt.

Haha ungefär 20 pers som läste min blogg igår och ingen som svarade på vad den skulle göra under lovet. Fy skäms! Haha.

Aja kan väl testa igen.

Vad ska ni göra under lovet?

Få se om lite fler människor svarar idag. Kanske skulle ta och ladda upp en fin höstig bild så kanske ni lägger märke till det här inlägget. Jag fastnar iaf för inläggen med bilder när jag är inne på någons blogg, speciellt om det är en fin bild med en massa färger.

image46

Den här var väl fin?

Ok, nästa gång jag loggar in på bloggen så vill jag iaf att en person ska ha svarat. Looking forward to it ;).

Ha en bra eftermiddag :)

Kommentarer
Postat av: Sophia

Du vet vad jag ska göra xD

2007-10-30 @ 22:49:43
URL: http://sophiahjartajonas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0