Tråkhelg

Gaaah .. jag hatar busschaufförer som åker för tidigt nu så tänker väl säkert majoriteten att det är MIN klocka som går efter men det gör den inte för om jag t.ex. ska ta bussen 9.30 så åker alla busschaufförer mellan 9.30-9.31 så nej det är inget fel på min klocka...
Just det har glömt och berätta varför jag är irriterad på busschaufförer som åker för tidigt, jo det var såhär att i Fredags så gick jag upp 6.15 för och hinna duscha och allt sen så vid 7.15 så började jag gå mot busshållplatsen och jag tänkte att "ja jag har tid" så jag gick rätt så segt sen så kom jag nästan fram till busshållplatsen och då såg jag att bussen precis åkte så jag kollade på klockan och min klocka var 7.29 .. och jag hade bara behövt ca 30 sek för att hinna fram till busshållplatsen så det var därför jag vart så irriterad över just den där lilla ynkliga minuten, så jag vart tvungen och gå till busshållplatsen vid min gamla skit skola och så fort jag gick förbi den där jävla bajs skolan så fick jag tårar i ögonen och kände mig as deppad .. jag hade lovat mig själv att alltid vara i tid till bussen och aldrig mer behöva gå förbi den där jävla skolan ...
Aja resten av dagen vart iaf bra, hade SO prov precis när vi började och det kändes som om det gick bra jag svarade på alla frågor förutom en typ vad rättsäkerhet betyder, kommer fortfarande inte på det haha.

Min helg har varit grymt tråkig ... eller ja inte hela dagen igår för Sophia och Jonas kom hit och var här i typ en timme det var dagens höjdpunkt haha.
Ringde Sophia idag så vi får se om vi ses nånting senare ikväll, hon skulle hälsa på hos din bror och brorson. Tills dess så får jag sitta här och ha tråkigt hehe.

Åh, nästa Lördag så är det fest! Fan vad jag längtar haha har inte varit på en riktig fest på evigheter ju. Får hoppas att det blir kul bara.

Ska iväg och ha tråkigt nu ha det bra lämna gärna en kommentar så jag har något och underhålla mig med ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0