Sorry

Tyvärr så kan inte såna som inte är inloggade kolla på min bilddagbok längre. Vart så för att en jobbig tjej inte kunde sluta titta på mina bilder (jag vet att bilddagboken är till för att folk ska kolla på ens bilder) och hon svarade inte på det jag skrev till henne och enda anledning till att hon besökte min bilddagbok är (tror jag, iaf till 99%) att jag snackar med en person som hon också snackar med och jag tror att hon är dödskär i honom och inte vill att jag ska stjäla honom "ifrån" henne. Du tjejen om du läser det här ska du veta att det aldrig kommer hända så sluta vara omogen + att du bor typ .. ja vem vet men inte här iaf och han bor här så ta och hitta en kille som bor i din stad ... Loser.

Aja måste gå och borsta tänderna nu och börja gå mot bussen hoppas alla får en bra dag :)

STOOOOOOOOOR KRAM! xD

Kommentarer
Postat av: Sophia

meh:S Mogen tjej. Jag har en som kollar på min hela tiden också. Men jag kan inte ens skriva till henne, eftersom hon har lösenord på sin. Skitjobbigt, ska nog också göra så som du gjort tror jag.

2007-10-04 @ 17:23:56
URL: http://sophiahjartajonas.blogg.se
Postat av: Sooz

Är jävligt omoget och hålla på sådär :/ Mjo låter som en bra idé :)

2007-10-04 @ 23:04:12
URL: http://Sooz.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0