Sjuk

Som ni kanske har listat ut så är jag sjuk idag ..  Vaknade runt 3 av att jag hade lite ont i halsen, sen så när jag vaknade imorse så hade jag fortfarande lite ont så jag tänkte att det kanske vore smartare och stanna hemma så att man inte vart ännu sjukare och missade fler dagar i skolan. Tänkte på min stackars vad när jag kom fram till det beslutet, fick ju ont i Måndags på baletten och sen dess så har jag bara fortsatt och hoppa en massa så det vart bara värre och värre, men nu så har jag haft på nån salva som ska hjälpa och tagit det lugnt så jag hoppas att det ska bli bätrre :)


Mamma gick iväg och handlade för en stund sen, jag bad henne och köpa korv (nu blir du allt glad va, Ämma?;)) så att jag kunde göra korv stroganoff, MUMS! Får se om mamma köper kyckling/"ko" korv, för hon gillar inte griskött. Nope vi är inte muslimer, hon tycker bara att det smakar konstigt, men hon smakade däremot en prinskorv för några år sen på julafton och den tyckte hon faktiskt var god, whoop!


Whoop, såg precis att KoRn ska komma till Sverige. Skulle vara kul att se dom, men får se. Några som jag verkligen skulle vilja se igen är SlipKnoT. När de kom till Sthlm för typ 3-4 år sen så hade jag precis börjat lyssna på deras musik så jag minns inte så mycket från deras/Slayer's konsert, men om de skulle komma tillbaks nu så skulle jag nog ha mycket roligare. Någon som vet om SlipKnoT ska ut på turne snart ?


Bah, har tråkigt ... Vid såna hära tillfällen så önskar man verkligen att man inte hade käftat emot brorsan så att han hade tagit tillbaks sitt Super Nintendo. GE MIG ETT TV-SPEL SÅ JAG HAR NÅGONTING ATT ROA MIG MED! haha

That's all from me, for now. Ha en bra dag :)

Super nintendo
Mumsig korv stroganoff

image30 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0