Sfsa Sfsa

Tu-de-luu alla söta små människor :)

Idag har alla ettor temadag (ettorna på gymnasiet ;)) på celsius (där sötis So-pi-pi går) så det blir och ta 7:an idag och inte 18 som jag vanligtvis brukar göra. Uff måste gå om 4 minuter så kommer inte bli ett så särskilt långt inlägg (lät den där meningen rätt ?).

Har märkt att dansen har börjat påverka mig rejält nu (inte för att den inte har gjort det förut också) är glad nästan varje dag,känner mig redo att börja dansa varsomhelst typ (ja det var några av de bra sakerna .. till de dåliga sakerna nu), har börjat få lite ont i knäna (för mycket hopp måste ta det lugnt med hoppen), har nästan alltid träningsvärk nånstans ... ja det var väl typ det enda dåliga jag kunde komma på med det .. och som ni ser så vinner majoriteten så jag lär inte sluta med dans inom den närmaste framtiden ;)

Uh-oh måste gå nu så jag inte missar bussen

Ha det bra alla små ... OSTAR! :D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0