Orka

Ok ..

I Söndags så var jag med Sophia,Jonas och John. Vi åkte till Gränby och gjorde lite allt möjligt. Käkade även där.
I Måndags så var jag,Mira och Kumiko och såg Våroffer i den där stora byggnaden som jag kallar för musikens hus fast alla andra kallar typ nåt annat.
Igår så hade jag och mamma en tid att passa sen så käka vi på Cupido (buffé), var inte sådär jätte gott, men helt ok.
Och idag så har jag bara suttit hemma och tagit det lugnt och tagit ett bad. Var väldigt skönt.

Har inga planer inför imorgon, men på Fredag så ska jag träffa Jonathan :) Kommer nog bli kul. Det kommer bli kul ;).
Har inga fler planer inför veckan.
Skönt att vi inte fick några läxor under lovet.

image47

Våroffer

Söta Flickor <3
John testade guldmetallic tights

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0