Kiwi

Hello

Vet att jag inte har skrivit på länge, men ska försöka skriva lite mer nu (får se hur det går .. oO)

I Lördags så var jag,Otto,Elin och Linnea på experience. Vi kom dit 19.30 (!!!) och var tvugna att stå där ända tills (ramla inte av stolen nu) 21.30 !! SKANDAL! De skulle börja släppa in folk 21.00 (jag var en av de första i kön, det du ;)) men såklart så hade de problem med ljudet eller vad det nu än var.

 När vi väl kom in så hade de fortfarande inte fixat det stora dansgolvet så vi fick gå runt där i en timme till innan de öppnade dörrarna till det stora dansgolvet.
När vi väl kom in så trängdes alla jätte mycket och man kände sig verkligen såhär liten |_| sen plötsligt så kände jag att någon tog mig på höften så jag vände mig om och såg att det var en kille som stod bakom mig och försökte dansa med mig (när jag säger försökte så menar jag verkligen det, han stod mest och rörde på skrevet fram och tillbaks mot min rumpa oO YUCK!) så jag skrek "MEH!" på honom och vände mig om haha då försvann han. Tråkigt nog så var vi tvugna att åka en timme senare, jag försökte få tag på Mira men hon måste ha varit upptagen med sitt dansande för hon svarade inte när jag ringde. Aja jag tyckte iaf att festen var rolig, men trist att vi inte kunde stanna längre, får se om jag går igen nästa år, isf så ska jag nog ta och gå med jätte många så att om typ 3 måste gå så kan man ändå stanna med minst 5 stycken till.
  Innan festen

Köpte även ett jätte dyrt linne till den där festen (kostade 249), men det ska jag lämna tillbaks för jag lär nog inte använda det igen, även fast det är jätte fint.
Mitt fin fina linne (ursäkta den lila sport bh:n)

Sen dess så har jag bara varit i skolan en massa,dansat och gjort läxor. Jag som trodde man skulle få ta det lite lugnt med läxor och sånt om man valde att gå estet, men icke sa nicke MASSOR av läxor blir det istället haha.
Just det, har även gjort illa vaden på något konstigt sätt.. Har väl säkert hoppat och landat konstigt. Måste verkligen ta det lugnt (har ingen dans förrens på Måndag så ska ta det lugnt hela helgen) så att jag inte förstör vaden permament.

Som ni kanske vet så har många en "dagens" grej och jag tänkte att jag skulle testa på det, iaf idag får se om jag fortsätter med det senare med (fast det tror jag inte, är så lat haha).

Så dagens ääääääääär....

GUL KIWI! Om ni inte har ätit denna lilla charmiga frukt så gör det nu! Det är min favoritfrukt för tillfället, enjoy!
image23

Kanske skriver ett till inlägg lite senare ikväll och lägger in lite bilder (har ju bilddagbok så ni kan ju kolla där med om ni vill), blir ju så mycket bilder om man ska ha alla i samma inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0