I'm still in pain

Som rubriken lyder så har jag fortfarande ont ... Har haft på den "magiska" gelen för andra gången idag, ska ha på den en gång till ikväll så får jag se om jag är bättre i benet imorgon ... Får hoppas det.

Whoop, som det verkar nu så ska jag få hela mitt studiebidrag (hade skrivit barnbidrag först haha, det var tider det när man fick barnbidrag istället för studiebidrag, where did the time go?) överfört till mitt bankkonto. Ja just det, har inte berättat att jag har öppnat ett bankkonot.
Aja för ungefär 2 veckor sen så var jag och mamma ner till banken (nämner inga namn) och öppnade ett konto åt mig haha jag vet att jag var väldigt efter med att få ett konto, men bättre sent än aldrig right? Och idag så frågade jag min mamma om jag skulle få hela studiebidraget överfört till konotot eller om jag bara skulle få typ 300 och hon sa att jag kunde få hela, men får se om jag får hela varenda månad. För mig spelar det inte så stor roll med tanke på att jag inte behöver så mycket pengar ... Får se, kanske öppnar ett sparkonto, det är väl bra och ha?
Gissa om jag känner mig "vuxen" och "rik" nu ? Hehe har alltid fått en hundralapp lite då och då när jag har behövt det så det känns rätt så stort och få ett bankkonot ...

Aja nog om en massa olika konton. Har hittat Ämma's VÄLDIGT försenade födelsedagspresent som hon måste få nu inom den snaraste framtiden, FÖRLÅT ÄMMA DU SKA FÅ DIN PRESENT!!

Btw, går det nån bra film på tv ikväll?

Byebye, ska fortsätta tråka nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0