I skolan

Sitter i skolan just nu och har datorkunskap, ska ha matte efter det här blää!

Gårdagen vart helt okej. Inte speciell på något sätt... tror jag iaf.

Är verkligen jätte trött, vill bara hem och sova .. *gäsp*

Efter skolan så har jag och mamma en tid att passa 16, hoppas jag hinner dit i tid för jag slutar 15.40 .. men det borde jag nog.

Har även dans ikväll .. Jazz ... Ser fram emot det.

Haha nån i klassen håller på och kollar på nåt videoklipp på youtube på en liten unge som sjunger "like a virgin" haha dagens underhållning. (Det var Tobias)

Ska nog ta och kolla min mejl som Kumiko här bredvid gör just nu ..

Kanske skriver mer ikväll eller imorgon eller någon annan dag.
Ha det bra :)


Kommentarer
Postat av: mira

haha sitter framför dig

2007-10-03 @ 13:26:13
Postat av: Sooz

Haha din lilla tönt xD

2007-10-04 @ 07:11:07
URL: http://Sooz.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0