Hmm...

Känner på mig att det här kommer bli en speciell dag ... Får se om den blir speciell på ett bra sätt, eller dåligt.
Börjar med dans sen så tror jag att vi skulle gå ner på stan och göra nåt där ... sen efter det så blir det matteprov :/ Usch ...
Aja har iaf dans sen på kvällen igen med Sophia :) Det är ju alltid kul ..
Sen efter det så måste jag göra en massa läxor, men så hopplös som jag är så kommer jag väl knappt göra nåt även fast jag vet att jag måste.

Hoppas det inte regnar idag för jag måste gå runt på stan efter skolan :/ Eller jag måste inte men lite onödigt och åka hem, komma hem runt 16.30 och sen åka runt 17.20 eller nåt .. Men eftersom att vi har matteprov så kanske vi får sluta tidigare.. Då åker jag hem, men om läraren ska va jobbig och hålla oss kvar så får jag väl gå runt på stan och ha tråkigt ...
Måste gå och göra mig iordning nu annars så lär jag väl missa bussen som går 9.50

Hoppas alla som läser det här får en bra dag ... kan skriva senare och berätta om det vart en bra dag eller en dålig dag .. jag gissar på en dålig dag .. men ska försöka och vara lite optimistisk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0