Hey there Delilah

Var ute för några dagar sen och lyssnade på musik (hörlurar ofc haha) så kom jag till Plain White T's låt "Hey there Delilah" och det var nästan som om hela världen lystes upp inför mina ögon. Alla löv såg mycket vackrare ut och jag njöt verkligen av att titta på allt runtomkring mig mendas jag lyssnade på en jätte bra låt som fick mig att slappna av.
Så mitt tips till dig är att lyssna på den här underbara låten när du är ute.
Eller så kanske du har någon annan bra låt som man kan lyssna på under någon annan årstid ? Bara och tipsa på :) (Haha jag vet att jag skriver lite konstigt men somnade runt 3 och vaknade 10 så är liiiite trött haha)





Ha en bra dag kram på alla :)

Kommentarer
Postat av: Little darling

gammal men en bra låt :)

2007-10-20 @ 11:08:13
URL: http://littledarling.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0