Galna änder

Åkte ner på stan idag och träffade Markus. Vi gick runt i hela stan och letade efter en mössa åt honom. Medans vi gick runt på stan så träffade vi på Ämma, hon skulle träffa Lina (tror jag) som går i hennes klass. Efter det så fortsatte vi gå runt lite på stan, sen så gick vi mot svandammen och satte oss där. Det var två galna änder där som jagade varandra, det såg jätte roligt ut, ja att dom jaga varandra inte att bli jagad hehe. Efter det så gick vi in till stan igen och då bestämde Markus sig för att käka på Max, jag som bara hade 18 kronor köpte ingenting och ville inte att han skulle bjuda mig på nåt heller haha. Efter det så åkte jag hem och gjorde (suprise suprise) mat! Haha idag så vart det korv stroganoff, testade ett recept jag hade hittat på nån hemsida, den vart helt ok fast rätt så stark + att jag hade i lite ketchup för att få den lite sötare, bara korv stroganoff som får vara lite söt ingen annan mat!

Orkar inte riktigt blogga idag ... sov rätt så lite, så funderar på och ta en tupplur, men får se.

Här så kommer det lite bilder :)

  MASSOR av änder
Min korv stroganoff

image34

Markus ;)


Ha det bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0