Fjantigt ?

Hade skrivit ett lite halvlångt inlägg om mina känslor för en person, men jag tänkte efter och kom fram till att det säkert var bättre och inte publicera det med tanke på att jag måste komma över honom helt och hållet och att jag betyder ungefär lika mycket som en använd tampong för honom .. hehe jag vet dålig humor ...

Äh måste sluta fjanta mig och måste framförallt sluta vara så pessimistisk mot honom, hade kände inte som jag, so what? Finns fler där ute i världen, men det var nåt speciellt med honom


Gaah, ge mig minnesförlust jag vill glömma vissa saker och vissa människor ... :/ Aja gjort är gjort, är upp till mig att skapa en bättre framtid som jag kan vara stolt över.


Tror jag ska gå och sova nu snart ... Hoppas alla har haft en bra dag :) God natt stor kram på alla .. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0