Dröm

Kom precis på vad jag drömde inatt .. Kom på det när jag såg en bild på havsvatten hehe.

Jag drömde att jag och So-pi-pi befann oss under havet och att vi tittade upp mot vattenytan och så plötsligt så vart hela vattenytan helt svart sen så plötsligt så vart det jätte fint "väder" ovanför vattenytan fast efter ungefär 5 sek så vart det helt svart igen så tillslut så simmade So-pi-pi upp till vattenytan och sen när hon kom ner så berättade hon (fråga mig inte hur hon kunde prata under vattnet, men hon gjorde iaf haha) att vi befann oss i en "vattenorkan" så det var två olika väder som cirkulerade över oss. Hahaa jätte konstig dröm.

image40

Kommentarer
Postat av: Little darling

ojdå.. :P

2007-10-21 @ 14:14:18
URL: http://littledarling.webblogg.se
Postat av: sophia

haha låter nästan som något vi skulle kunna råka ut för på riktigt :D haha

2007-10-21 @ 20:05:01
URL: http://sophiahjartajonas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0