Dålig skolsköterska

Sov verkligen urdåligt inatt ... Tror inte jag sov särskilt mycket för jag minns att jag låg och vred på mig under hela natten. Efter att ha legat där ett rätt så bra tag så kollade jag på klockan igen och då var den 6.11 så jag beslutade mig för att gå upp och sätta mig vid datorn ett tag, det brukar faktiskt hjälpa när jag inte kan sova, hoppas jag inte börjar få sömnproblem igen.. Har haft det ett par gånger och en gång så vart det så illa att jag vart tvungen att ta piller för och somna.
Aja efter ungefär en halvtimme så la jag mig i sängen igen och kollade på Dr.Phil, hehe thank god for him. Så jag låg och vilade i sängen ett rätt så bra tag ända tills jag gick upp och började göra mig iordning.
Hittade faktiskt två par byxor som jag aldrig har använt förut, det ena paret var alldeles för stora (men det kan man ju fixa med ett skärp) och dom andra passade  helt ok så jag valde dom.
Sen så gick jag iväg till bussen och gissa hur lång tid det tog att gå dit? Ca. 10 minuter! Jag hade rätt så ont i benet så jag kunde inte gå så snabbt, men vanligtvis så brukar det ta runt 6-7 min att gå så jag vart lite chockad.
Var även till skolsköterskan idag. Sorry, men hon var inte särskilt bra ... Fick inget svar på vad det var som var fel på benet utan fick bara rådet att gå till mina danslärare och fråga dom vad jag kunde göra eftersom att dom säkert visste mer om ben-problem än henne.
Aja ska iaf fortsätta kolla på prison break nu, ha en bra kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0