Aj :/ HELP!

Usch, den här dagen börjar dåligt :/
Vaknade och upptäckte att jag fortfarande  hade ont i halsen och att jag har ännu ondare i vaden :( Blä .. ska fortsätta ha på den där gelen och gå till sjuksköterskan imorgon om det inte har blivit bättre ... Undra hur jag ska göra imorgon på danserna? På morgonen har vi modernt sen så på kvällen har jag balett och på båda så hoppar man rätt så mycket .. Vill inte missa nån av dom ... Fast kan faktiskt tänka mig att vara med på modernt och strunta i alla hoppen  och sen på kvällen strunta i baletten (om nu inte skolsköterskan har sagt att det går bra att dansa, då går jag ju!) och ta igen den lektionen på nybörjarnivån eller nåt ..

Haha finns det ingen dansare som läser min blogg som kan ge mig råd ? Eller någon annan som tränar nåt med mycket hopp och som också brukar få problem med vaderna/benen?

Upptäckte precis att nästan alla löv har ramlat av träden här utanför, vintern kommer nog snart.

Det var allt för nu (den meningen lät konstig), men jag kommer säkert blogga lite mer under dagen.

Ha en bra dag och thank you come again! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0