Sötis <3

Varit med sötisen J idag med :) <3 Hehe finns det nåt bättre sätt att spendera sin helg än med en galen underbar gubbe som gör ens dag 100 ggr bättre? :) Tror inte det ... Så tack för ännu en underbar dag och ännu mera tack för en härlig helg :)

Skola imorgon .. Har faktiskt saknat det lite :) Saknar nästan alla söta klasskompisar och all dans såklart! + att Mira fyller år imorgon och jag har köpt en present som absolut inte kan misslyckas ;) På tal om Mira's present så måste jag ta och skriva nånting och kanske ha ett band runt ... ehum .. saken :P


Passade även på att dela in alla mina vänner på bdb i olika kategorier ...  "ES1b" (min klass),"Msn/Internet buddies","Orka bevaka" och "Träffat". Har äntligen slutat vara så feg och slutat bevaka vissa bara för att dom är mina "vänner" på bdb. Finns en som jag har slutat bevaka för att jag helt enkelt inte orkar tänka på den personen och vad den har gjort mot mig, vill inte må dåligt nu när jag äntligen mår jätte bra igen :).


Haha är även extra glad just nu för att jag pratar med 3 av de bästa människorna på hela planeten, Jonathan <3,Råtta Pottan <3 och min älskade arabman So-pi-pi <3<3<3<3<3<3<3<3<3

Aja, ska iväg och "slå in" presenten nu :)

Kommentarer
Postat av: Sophia

Sötnos !

2007-11-06 @ 10:34:19
URL: http://Sophiahjartajonas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0