Jonathan

Var med Jonathan idag :D Var super nervös innan jag skulle träffa honom + inatt, sov inte särskilt mycket. Vi sågs på stan runt 12 (min dumma buss var 5 minuter sen! :O ) Stackaren var också jätte nervös, men lyckades ändå ge mig en kram haha.
Vi tog bussen hem till honom och påbörjade vårat film maraton, vi började med hmm ... "gustaf" (tack för hjälpen Jonis ;)) sen så fortsatte vi med "superhjältar",  "the waterboy" (tror jag iaf och "hitta nemo" sen efter det så kolla vi på csi. Nånstans mellan alla dess filmer så var det dags för mat, jag vet inte varför men jag tyckte det var asroligt att Jonathan var så otroligt snäll och frågade om jag ville ha hamburgare så tillslut så började vi båda skratta jätte mycket varenda gång han frågade mig om jag vill ha, men tillslut så kom hans pappa och sa åt mig och käka så då gjorde jag det och det ångrar jag inte heller :D
Fick även en bild på honom, men vet inte om jag får ladda upp den :P Hehe, jag tycker iaf att den vart väldigt söt :D

Hursomhelst så var det en jätte trevlig dag och gör gärna om det snart igen :) Så tack Jonathan för en jätte trevlig dag, du var helt underbar :)

image52

Kommentarer
Postat av: Juntao

Va söt du e :)

2007-11-02 @ 23:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0