J Igen

Var med Jonis idag med lika trevligt som alltid :D Haha.

Gick till Gottsunda C för och ladda på mitt busskort, sen efter det så åkte jag ner till stan och köpte en födelsedagspresent till lilla Mira som fyller hela 16 år på Måndag :D Hoppas du gillar din present ;)
Efter det så tog jag bussen till Jonathan, åkte helt själv ;) Haha.
När jag väl var framme så kom han och mötte mig och vem gick inte av vid samma hållplats om inte vaktmästaren i min gamla skola! Aja, vi gick hem till honom och började kolla på tv. Efter ett tag så började fotbollen (åh... jippie :P) så Jonathan kollade på det medans jag typ låg och halvsov haha.
Jonathan vart arg när det andra laget gjorde mål så vi började kolla på "click" istället, efter den så gick vi till affären och köpte nåt att äta, vart pastasallad med räka för mig mums! :D Hehe.

Efter det så gick vi tillbaks och åt upp vår mat och kollade på kogänget och efter den så vart det lite tv :P
Efter det så var klockan tyvärr jätte mycket så jag var tvungen att åka hem :(
Medans vi stod och väntade på bussen så passade jag på att bli en liten omogen unge igen och kastade en snöboll på Jonis ;) Haha jag tror han vart lite rädd för mig för han sprang ifrån mig efter det, men tillslut så stannade han så jag kunde värma mina händer på hans hals. Han verkade inte gilla det särskilt mycket, men för mina händer så var det himmelriket haha tack så mycket för uppvärmningen  ;)

Tror jag har skrivit nog för idag :P

image53

Kommentarer
Postat av: Juntao

Va skulle du me händerna i snön o göra egentligen? ;)

2007-11-04 @ 00:21:09
Postat av: Sooz

Haha, ha en bra ursäkt till att tafsa på din hals ju ;)

2007-11-04 @ 01:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0