Irriterande

Har inte särskilt stor lust att skriva just nu, men gör det för Jonathan's skull :P


Var med den muppen under hela helgen från Fre - Sön och som vanligt så satt (eller ja snarare låg) vi inne under hela den här perioden ... Skönt med tanke på att jag har haft en väldigt hektisk vecka.
När det väl var dags för Jonis att åka hem så vart jag galen och hoppade på honom och höll fast i honom rätt så länge haha. Ville verkligen inte att han skulle gå, men han vart ju tvungen och gå tillslut ändå ... och hade ännu mera otur vid busshållplatsen .. Bussen kom typ precis när vi kom dit så jag kunde inte lura i honom att jag frös ihjäl och få en stor lång kram :P utan det vart en liten mini-kram och så hoppade han på och så var han ... borta *gör dramatisk gest med handen vid ansiktet* Aja, får hoppas att vi ses snart igen. I love you :) <3


Btw, förstår inte varför så många tror att vi är tillsammans ? oO Visst kan ju erkänna att vi är mer än vänner, men nää inte tillsammans än så sluta säg att han är min kille bara för att vi har setts i några veckor nu och sovit över hos varandra. Vissa klarar faktiskt av att träffas under en längre period utan att kalla varandra för pojkvän/flickvän, men ändå veta att den personen är den enda för en och att det kommer bli nåt mer när båda är redo för det.



Tror jag har skrivit tillräckligt, om inte så får jag väl skriva lite till, upp till Jonathan att bestämma det ;) Haha.

Jonathan kör sin "seriösa" pose ;)

Jag kör min ännu seriösare pose ;)  (Haha kollade precis på bilden igen och jag tycker det ser ut som om jag har en liten mini "Amy Winehouse frisyr, coolt va ? :D)

Kommentarer
Postat av: Sofie - a real hero

Haha x) okej, sorry ska icke fråga någon mer gång x) föresten, du ska ha SPÖ! :O

2007-11-20 @ 18:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0