Humörsvängningar

Har haft det som fan dom senaste 2 dagarna ... Vet inte varför, har aldrig varit såhär förut :/ Går från deppad till pessimist till optimist till arg till glad till förvirrad till hyper ... Hoppas det tar slut snart Oo


Tack till alla som har stått ut med mig och för guds skull lyssna inte på mig jag menar inte allt jag säger :P Extra tack till Jonathan som har försökt och få mig att må bättre ... Tack för att ni alla finns :) <3

Min SH lärare var sjuk idag så jag + några andra i klassen antar att hon är sjuk imorgon med och sticker till skolan lite senare (a) för mig blir det 12 :D Shit vad skönt med så lång sovmorgon!


Ska kolla lite på min älskade chipmunk som egentligen är en .. nånting som jag inte kommer på namnet på just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0