Hey hey you you I should be your girlfriend

Är trött, men måste skriva åtminstone ett litet mini-mini inlägg för och göra Jonis och Sopi glada ;) Hoppas ni blir det nu för jag kommer se ut som en zombie ... idag! :P

Puh, jag gjorde klart min läxa ... var inte lätt :/

Som alla vet så var jag med Jonathan i helgen :P Hade det väldigt mysigt och stora nyheter vi är tillsammans nu, så nu kan alla börja kalla honom för min pojkvän :P

Haha sorry So-pi-pi och Jonis, men jag orkar inte skriva nåt mer :P Skriver mer imorgon ;) Om jag nu hinner :O

Älskar er båda :) Fast på två olika sätt :P Hoppas ni förstår :P

Btw, Sopi jag tycker vi borde ha jubileum varenda år i augusti :D För det var ju då vi började i skolan ;) Kan ni tro det? Jag och So-pi-pi har känt varandra i mer än 10 år :O Helt otroligt ... Vi har haft våra upp och ned gångar, men har alltid hittat tillbaks till varandra :) Planerar att fortsätta apa mig med dig i minst 90 år till ;) Haha.

25/11-07 ett datum att minnas <3 (nu så handlar det inte om dig so-pi-pi ;))

Oh well dags och sova så man "bara" ser ut som en zombie imorgon och inget annat :P

image66

Älskar dig min lilla gorilla ;)


image65

Älskar dig med min älskling <3


image67
    Älskar min lilla råtta med ;) Hoppas det går bra med thailändskan :P Haha :P

Kommentarer
Postat av: Sophia

Naww vilken fin bild ! :D Och ni är jättesöta :) Ska Harry till thailand igen eller ? :P

2007-11-26 @ 08:18:12
URL: http://sophiahjartajonas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0