Har du inge hyfs?

Jag hatar när folk antingen lägger sin väska på sätet bredvid sig och vägrar flytta på den när man försöker sätta sig där + att dom ser att bussen är proppfull och att endast deras säte är ledigt eller ja "ledigt".
Sen så hatar jag också när folk sätter sig på det yttre sätet så att det längst in är tomt och så vägrar dom flytta sig då med. Jag får bara sån lust att klämma igenom mig och sätta mig ner och se jävligt sur ut, men jag gör ju såklart inte det.
Det går bra att stå med tanke på att jag inte har några fysiska skador eller så, men tänk på dom som ser friska ut men som kanske har fysiska/psykiska skador och inte vågar göra nåt.  Please people, försök vara lite snällare.


Har för övrigt varit en rätt så bra vecka :) Har inte haft några läxor alls i skolan, fått dansa,träffa alla söta klasskompisar och en massa annat :)

Ska träffa J imorgon, kommer bli jätte kul :) Längtar <3

Kommentarer
Postat av: Juntao

Längtar tills imorron oxå :)

2007-11-08 @ 17:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0