Blogginlägg

Time too use the blog again.

Ska på bio ikväll med Kumiko,Sofie och Mira (kanske nån mer om Sofie får tag i nån ).

Måste nog ta och dammsuga lite här i rummet senare, min dumma lampa ramlade ner och i den så hängde det torkade blommor så det lossnade en massa blomblad som jag inte har orkat plocka upp, men är väl dags att göra det nu.


Haha Jonathan vill att jag ska skriva om honom, men jag vet inte vad jag ska skriva och han vägrar och svara på msn :P (Så, nu så skrev jag om dig haha). Nu så skrev han tillbaks ... Han vill att jag ska skriva nåt jag skrev på msn igår, har dock ingen aning om vad det är :P Ahaa det där haha :P Tyvärr Jonis, men jag orkar inte :P Kan väl skriva en av dom här.
1. Jonathan är söt

Mer orkar jaginte haha

I'm off too vaccumclen my bedroom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0