Stressigt

Den här veckan har gått jätte snabbt, bra när det gäller skola, mindre bra när det gäller helgen.
Mån-Fre gick väl bra förutom att jag försov mig i Torsdags så jag missade både pilatesen och Nk'n så jag får göra NK provet på Onsdag ... yay. Svenskan och Engelskan i Fredags gick jätte segt och det kändes som om dom aldrig skulle ta slut, men tillslut så gjorde dom det.
Efter det så var det bara och vänta på att dansträningen skulle börja kl 16.00, hungrig var man också ... hade inte ätit sen typ 11.30 + att det vart kalops som bara verkade bestå av nån geggig röra UTAN kött eller grönsaker .. så man kan väl säga att jag åt två mini potatisar med gegga,sallad och en tallrik med fil och flingor.
Hade inga pengar kontant så det var därför jag inte kunde köpa nåt heller :/


När dansträningen väl var slut (vi fick sluta tidigare) så började jag,Sofie,Mira och Kumiko gå mot busshållplatsen och gissa vad vi ser? Jo bussen som åker förbi busshållplatsen precis när vi kommer runt hörnet. Galen som Mira är så springer hon NÄSTAN ut på vägen och börjar hoppa och vifta med händerna och till min stora förvåning så stannar busschauförren, men konstigt nog så kom inte Kumiko med :( Undra vart hon tog vägen :/
Jag och Mira gick av vid stationen och hungrig som jag var så gick vi in på pressbyrån och såg att man kunde köpa två lussebullar/katter för 20 kronor så jag betalde med mitt kort och fick 7 kr av Mira.
Min mage uppskattade verkligen den där bullen. Efter det så stod jag och väntade på Jonathan i ungefär 10 minuter sen när han väl kom så vart man ju självklart jätte glad.


Vi åkte hem till mig och tog det bara lugnt.
På Lördagen så kom Sophia hit och så bakade vi kladdkaka och åt en massa annat onyttigt + att hon äntligen fick äta min mammas ris haha, hon är galen i det. Vi kollade även på Pirates of the Caribbean 3.
Efter allt det där så satte vi oss vid datorn och spelade ett ord spel som är jätte roligt, laddade ner arab-inspirerad musik och så en annan sak som jag inte tror är så smart att skriva här ;). Runt 22.30 så följde jag och Jonathan henne en nästan hela vägen hem.
Efter det så gick vi hem och skickade musik/bilder till Sophia och kollade på film.
Idag så gjorde vi inget speciellt, tog det mest lugnt i mitt rum :P
Och nu så sitter jag här helt ensam och frusen :( + att jag känner mig stressad över de närmaste veckorna ... Har en bok på ca 270 (tror jag) sidor som måste vara utläst tills på Torsdag, ett NK prov på Onsdag, måste lära mig alla danser till julföreställningen och de som jag dansar på fritiden, eller ja dom är väl inte lika viktiga men tråkigt om man inte kan dom sammanlagt blir det ungefär 7 danser ... Är väl inge svåra, men känns väldigt jobbigt när man tänker på det. Och så är jag orolig över en sak till som jag inte tänker skriva här ... Sen så måste jag köpa en massa kläder till julföreställningen + en massa julklappar och jag har typ bara 500 kronor (just nu) så jag är väldigt orolig för att pengarna inte kommer räcka, sen så vet jag bara vad jag ska köpa åt mamma.  Som om det inte vore nog med det så börjar jag få lite sömnproblem bara för att jag ligger och tänker på allt det här när jag går och lägger mig, uggh.
Är glad över att jullovet snart är här och att jag pluggar något jag ÄLSKAR och att jag har så bra kompisar i min klass som gör att jag orkar med mina skoldagar som för övrigt inte är särskilt jobbiga, men som sagt så är jag väldigt trött på alla dumma skolämnen som Sve,Eng,Ma,Nk m.m. så dansen och vännerna håller mig kvar där :)
Sen så får ju alla mina underbara vänner utanför skolan mig att orka med allt annat :) Och så är jag jätte glad över att jag äntligen har fått en kille som det funkar jätte bra med. Livet känns helt ok, fast stressigt.


Vart hungrig nu ska nog försöka hitta nåt att äta :P


Mira stal min mobil i Fredags och fotade en massa ;)

Och så ritade hon mig (bävern) sig själv (giraffen) och Sofie (den vita tigern) på So/NK lektionen ;)

image73


Jag och Sophia.     Sophia fotade Jonathan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0