Genrep

Hade genrep i musikens hus idag (Konsert och kongress eller nåt sånt, men musikens hus låter bättre hehe).
Vi värmde upp på boland 8.30 och gick till musikens hus efter det. Gick bra förutom att jag fick skavsår på ena hälen, men men det är sånt som händer :).


När vi väl kom fram så fick vi sätta oss och vänta medans vissa tejpade fast dansmattan eller gjorde något annat. Medans dom gjorde det så fotade jag och Mira lite, bilderna finns här (du måste vara inloggad för att se bilderna).
Efter det så hade vi lite mixträning och efter det så hade vi lunch. Vart ris, chicken nuggets och sås.
Åsa hade glömt säga åt matpersonalen att "packa" ner tallrikar och bestick så vi fick låna musikens hus bestick och tallrikar i utbyte mot att vi diskade ordentligt efter oss.
Tyvärr så fanns det inte tillräckligt många glas till alla så tillslut så vart jag så törstig och sur att jag tog en kartong som hade "lite" juice kvar i sig och tog med mig den till bordet där några av oss danstjejer satt.
Sofie var också jätte törstig så hon frågade om hon fick smaka lite och såklart så sa jag ja, så hon sätter igång och dricker men plötsligt så ser hon väldigt konstig ut och utbrister "Usch, vad stark" så säger Tilde att det är outspädd apelsinsaft. Haha jag hade ingen aning om att det var så :P Stod inte ens det på förpackningen.
Aja det ordnade vi lätt, jag gick bara och hällde i lite vatten så vart det mycket bättre.


Efter lunchen så hade vi genrep, fast utan ljus, vilket var väldigt irriterande för ljuset spelar väldigt stor roll när man har en föreställning.
Gick iaf bra förutom att någon hade sparkat bort mitt linne som jag skulle ha på mig under den sista dansen så jag missade lite av den.


Efter det så slutade vi, men jag var tvungen att åka tillbaks till skolan för att hämta lite grejer, men efter det så åkte jag hem och här sitter jag nu :)


Det var nog allt för idag.

image89 Jag och Sofie som psykdockor

image90 Jag,Sofie och Mira som psykdockor.

Kommentarer
Postat av: mira

måste bara säga att du har en skitfin webblogg XD

2007-12-12 @ 21:00:47
Postat av: Sooz

Haha är det Mira Bira eller är det en annan Mira ?:P Anyways, tackar ;)

2007-12-13 @ 00:12:34
URL: http://Sooz.webblogg.se
Postat av: Ämma

snyggingar ;> KÅRV

2007-12-14 @ 20:28:25
Postat av: Ämma

men du får ju inte äta sås, InteSås

2007-12-14 @ 20:29:12
Postat av: Sooz

Jag har syndat och ätit sås *skämmas* :$:$:$

2007-12-16 @ 00:20:03
URL: http://Sooz.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0